فرش دستباف فرش دستباف .

فرش دستباف

معرفی صادرات فرش

اقتصاد یکی از ملاک های تعیین کننده برای ارزش مادی در یک کشور است . جایی که در آن می توان زندگی مردم را هم با آن تطابق داد . یعنی هر کشوری که دارای اقتصاد قوی تر می باشد ، پس می توان گفت که مردم قدرتمند تری دارد .


قدرتمند ، از لحاظ رفاه ، توانایی خرید ، امید به زندگی و غیره . اکنون می خواهیم به یکی از موارد تقویت کننده اقتصاد بپردازیم تا شما با آن بیشتر آشنا شوید .


صادرات ، از جمله صادرات فرش ، پسته ، گردو ، زعفران ، نفت ، مواد نانو ، خودرو ، سوخت هواپیما و غیره انواع مواردی هستند که تحت عنوان صادرات در کشور ما به کشور های دیگر ارسال می شوند . که ما می خواهیم درباره فرش ماشینی و وضعیت آن در بازار تجارت صحبت کنیم .

صادرات ایران


اگر شما یک ایرانی باشید باید بدانید که یکی از پر در آمد ترین صادرات ها ، باید صادرات فرش ماشینی باشد ، چرا که ایران قطب تولید این محصول است ، بنابر این باید سرمایه گذاری ایران در بخش فرش بیشتر شود .


صادرات فرش از مبدا ایران به مبدا سایر کشور ها


کشور ایران ، دارای پتانسیل های بالایی برای انواع صادرات می باشد . از این موارد می توان به فرش ماشینی ، دستباف ، تابلو فرش ، فرآورده های نفتی خام و غیره اشاره نمود .


ایران مهد تولید فرش های جهان است ، به همین دلیل صادرات از این کشور به کشور های دیگر با حجم بالا صورت می گیرد .


این را هم باید بدانید که می توان با داخلی سازی تمام مواد اولیه ای که برای بافت و تولید یک فرش به کار می رود ، سود دهی این کالا را بیشتر کرد .


صادرات فرش یکی از مهم ترین انواع تجارت برای ایران می باشد ، چرا که نوع دستباف و ماشینی آن درصد بالایی از صادرات غیر نفتی ایران را تشکیل می دهند ، به همین ترتیب نیز باید اشاره کرد که توانایی ایران در تلید این دو نوع محصول بالا اتس و کشور های دیگر که رقیب ایران محسوب می شوند ، با اختلاف فقط سی درصد تولید را شامل می شوند .


این را هم بدانید که صادرات فرش ایران به کشور هایی همچون آمریکا ، آلمان ، بلژیک ، عراق ، مصر ، تونس ، الجزایر ، ترککیه ، امارات ، عمان و غیره صورت می گیرد و این کشور های تمایل به خرید فرش ایرانی اصیل دارند .

فرش ایرانی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۴:۵۶ توسط:محسن عرب زاده موضوع: نظرات (0)